somna om


Sötaste kattbilden nånsin?! Jag har en liknande bild nånstans där jag ligger i min egen samling av my little ponies...

Uppe till 2.30 inatt och kollade på Bedtime Stories. Gick upp 9.00. Bloggade, drack, kaffe, åt yohgurt med havrefras/branflakes. Jättetrött. Nu försöker jag somna om fast det går inte så bra. zzzzzzz.
Sova/vila är så skööööönt. Fast det är tråkigt när man inte kan somna om och bara är seg resten av dan.
Och inte heller får man mycket gjort. Jag måste fortsätta städa idag och beta av andra saker på min lista.
Det verkar bli en jättefin vårdag så det skulle vara skönt att komma ut lite oxå. Jag var ju inne hela dan igår.

God natt.

Bild från Cute Overload (tror jag).

Kommentarer
Postat av: Fantasy Girly

Aww, gud va söt!! (Mjau =^.^=) Jag har också en samling hemma, sparade sen jag var liten, nu har min lillasyster tagit över dom, men ser dom fortfarande som mina! xD

2009-04-18 @ 14:09:38
URL: http://fantasygirly.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Awww ja det är nog den sötaste katt bilden jag sett hitills <33 Lovely!

2009-04-18 @ 21:32:56
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0