Sotaren kommer...

Sotaren kommer imorn mellan 07.00-14.00. Säkert först till mig eftersom jag bor längst ned... Så nu håller jag på att städar köket som en toka! Fy farao vill baa lägga mig och ta det lugnt och kolla på film... Istället är jag helt blöt av svett.
Så himla pinsamt när främlingar kommer hem till en och det ser ut som en atombomb slagit ned..... Fyyyyy, ångest.
Ännu värre om man inte är hemma och de kan rota runt... Ja, det ser ut som det dröjjer innan jag kan gå och lägga mig.




Kan de inte komma ned i skorstenen som på bilden?! Nej just ja, jag har ju ingen skorsten.. :P



Kommentarer
Postat av: Annika

Svar: det är synd att de är lite dyra.. men kan ju alltid spara ju.. en diskmaskin är ju nämligen bra att ha.. :)



kramar

2009-04-02 @ 22:54:44
URL: http://mybeautifulworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0