Bad Romance (, Bad Spotify)




Det är superkul
att Lady Gaga's nya album The Fame Monster kommit ut på Spotify! Nej vänta, det är inte så kul, för tyvärr så kan jag inte spela det, det har stått att 'Spotify is unable to connect' just för det albumet i flera dagar. Igår kväll var första gången som jag kunde spela de nya låtarna för jag hittade en annan variant än dubbelalbumet, men som är borta idag (!? vad är det som händer). Det enda som funkar nu är Bad Romance- singeln som är jättebra (återkommer om resten av albumet) och som jag ska lyssna på tills öronen blöder och låta mig inspireras av den tillhörande musikvideon som är supersupercool, true Lady Gaga Style!!! =D

Vad tycker du om Lady Gagas nya singel och video??
Nån annan som har samma problem med att lyssna på albumet på Spotify?






----------------------------------------------------------------------------------------------------

7 dec 2009

Nu funkar det........!




Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag har samma problem med spotify! Går inte att spela hennes nya album :(

2009-12-02 @ 15:30:37
Postat av: erika

Grym video och grym låt!

Hur gick det med vaccineringen?

2009-12-02 @ 21:33:32
URL: http://vardag.erikaform.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0