Min Bästa Jul Film!





Min bästa julfilm: Elf (2003), med Will Ferell.

För att: Elf är oxå den absolut roligaste film jag någonsin sett! Man måste se den för att förstå storheten!

Handling: Den handlar om Buddy som av misstag växer upp bland tomtenissar och deras seder och traditioner i Nordpolen och som sen åker till New York för att hitta sin riktiga pappa men upptäcker att det inte riktigt är som han är van vid...

Quotes:
Buddy: [phone rings, Buddy picks it up] Buddy the Elf, what's your favorite color?
-------------
Buddy: I just like to smile, smiling's my favorite
--------------
Buddy: SANTA! OH MY GOD! SANTA'S COMING! I KNOW HIM! I KNOW HIM!
---------------
Buddy: We elves try to stick to the four main food groups: candy, candy canes, candy corns and syrup.


Vill oxå se:

He-man's jul

Smurfarnas jul


Vilken är din bästa julfilm?




Kommentarer
Postat av: Stina

Elf är en av mina julfavoritfilmer också! Sen gillar jag Grinchen, Babe och Ensam Hemma jättemycket också! :D

2009-12-31 @ 00:37:28
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0