New Fun Cool T-shirts at 80steees for both guys & girls




Kolla in nyheterna själv på 80stees här!
Check It Out yourself here!


Jättekul att det kommit Rocky T-shirts i tjejmodeller oxå! :D Rainbow Brite t-shirtarna är 2 die for!!! Jag vill ha båda! Jag älskar verkligen Rainbow Brite och skulle kunna ha hur många t-shirts med henne och gänget! :D
Hitills har det inte kommit några Hangover- eller Big Trouble In Little China t-shirts för tjejer så då får man nöjja sig med killmodellerna vilket inte är så dumt om man vill ha t-shirts med lite mer loose fit. Jag är sugen på den Big Trouble t-shirten fast då skulle jag klippa av ärmarna så det blir mer likt Kurt Russel's linne i filmen.
Annars är det Sixteen Candles 'I Love Jake Ryan'- T-shirt i tjejmodell och Kenny Rogers- och Office Space 'Work Sucks' T-shirts i killmodell.









New Fun Cool T-shirts at 80stees for both girls & guys
New Fun Cool T-shirts at 80stees for both girls & guys
Items in this set:
Shorties Rainbow Brite t-shirt by Junk Food, $26
Posse Rainbow Brite t-shirt by Junk Food, $26
Milton Office Space t-shirt, $20
Big Trouble in Little China t-shirt, $20
Jake Ryan Sixteen Candles t-shirt, $20

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0