Candy Crazy!

Jag har sisådär 10 påsar med gammalt lösgodis som sträcker sig ett halvår bakåt inköpt i både Gävle och Stockholm... Jag har under hårda ekonomiska tider och för att inte vara en slösis försökt få i mig de ätbara bitarna under ett par veckor nu. Men nu får det vara nog!


Den som spar den har?! Inte när det gäller godis- iallafall om man inte vill få käkproblem eller bryta av en tand!
Såvida man inte skaffar en...



... plastburk (som jag nämnde tidigare, i love upprepningar!).


Nu slänger jag påsarna och satsar på smart godisförvaring!


NYTT SMÅGODIS NOGGRANT UTVALT FRÅN OLIKA BUTIKER!




Varför begränsa sig?! ;) Samtidigt som man överdoserar smågodis kan man överdosera läppglans oxå så blir det ännu roligare!


REFRESHERS från England Mm-hm! SWEET & CHEEEWWYYY!!!!
Bland de godaste och snyggaste godisarna!!!
It´s making me go a little bit Andy Warhol.


Kommentarer
Postat av: ROXY

tack :D

är rikigt nöjd med den :)

2009-02-03 @ 14:52:07
URL: http://legoliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0