Coming Soon...



Har du oxå alltid drömt om att ha såna där hårbullar som princessan Leia eller ha en superhjälte outfit i garderoben?!
80stees finns inte bara t-shirts utan oxå "maskeraddräkter". Nu kommer det snart massa nytt på den fronten och jag har valt ut mina favoriter ovanför. Det står "Coming Soon" på nästan allt och man kan intresseanmäla sig. Fenomenet är lite konstigt för när 80stees haft så förut har det dröjt jättelänge innan grejjerna kommit fast jag har sett dem på andra sidor, så jag vet inte vad de sysslar med på den fronten, men det är det enda jag har att klaga på- annars är sidan bäst!

* Princessan Leia Hairbuns
* Dr Seuss Thing Wig- Underbart, sån vill jag ha och festa till det med ibland! Mintgrönt, fantastisk färg!
* Star Wars Princessan Leia Slavegirl Costume- ha ha vem har inte drömt om att bära hennes guldbikini, superhot!
* Supergirl costume- den här jag, fyndade på 80stees rea förra året! Den är ganska stor i storleken, medium var stort på mig som annars har 42/44 så man kan gå ned minst en storlek. Den går bra att tvätta oxå.
* Sexy Robin Pluz Size costume- jo för hon ser ju så tjock ut!? Jag har alltid tyckt Robin vart hetare än Batman så jag skulle gärna ha en sån outfit och det är bra att de kommer i plus sizes!

Tips! Om du ska beställa en kostym, leta reda på nån butik som säljer samma kostymer och prova ut vilken storlek du ska beställa!

Supergirl in action. Bild: Hanky Pancake (aka Henrik Hedberg).


Bild till vänster: Delar av kostymen blir kanske de coolaste assecoarerna!!!!
Bild till höger: Clark Kent! hahaha!


Alltså jag var bara tvungen att lägga in den här bilden i efterskott- han är ju så himla söt den där glada killen i den där jätteroliga snygga t-shirten från 80stees!!!


Kommentarer
Postat av: Stina

Värsta coolt hårbullediadem :D



Vad jobbigt att vara allergisk mot damm!! Och ännu värre med parfym, det som är så gottluktande! Jag är bara lite allergisk mot vissa nötter och lite pollen så det är inte så jobbigt... Gjorde ett allergitest för nån månad sen för att se om jag var allergisk mot katter, för jag vill skaffa katt, men det var jag inte som tur var :D

2009-02-22 @ 23:09:11
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0