Converse till våren!

Bild från Delias som oftast har ett stort urval av snygga sneakers. Tyvärr så är de svåra att beställa från. Jag beställde världens coolaste sneakers därifrån och då var jag tvungen att faxa in mitt konto kort och ID kort. När jag hade gått igenom den krångliga proceduren att få tag på en fax osv, så påstod de att de inte fått faxet och köpet gick adrig igenom och skorna tog slut och kom aldrig åter *suck*. Är det nån anna som beställt från Delias?


Våren närmar sig och man kan äntligen använda sina Converse igen!!! :D
Vilken färg ska du ha på dina Converse i vår?




Jag har ju redan gula och svarta men jag tror det är dags för rosa eller gröna äntligen!
Om jag inte av ett mirakel får tag på ett par rosalila paljett converse.....


Kommentarer
Postat av: SveaJ

sv: Haha jo de är ju de tyvärr ;p

2009-02-19 @ 11:06:30
URL: http://sveaj.blogg.se/
Postat av: Fantasy Girly

Orangea med svarta prickar, helt klart. -^w^- Synd bara att de kostar 950. -.-' Inget jag har råd med direkt... Hur sjutton kan man ta så mycket för ett par tygskor?? Oo'

2009-02-19 @ 11:22:16
URL: http://fantasygirly.blogg.se/
Postat av: Stina

Hahah, jag kör ett lååångt svar på det du skrev :P Hmm, det kan ju hända att pärlorna smälter om man ställer nåt varmt på dem... Enligt vad jag hört så är det olika smältpunkt på olika märkens pärlor, så det kanske är bäst att ha dem till nåt annat :S Men man kan ju göra halsband, mobiler, glasunderlägg och nyckelringar... Sen kom jag inte på fler! :P



Ooh, du måste visa mobilen med smycken! Sånt är kul tycker jag, ju fler dessto bättre... Nästan i alla fall ^^ Jag har sett bilder på japanska tjejers mobiler där de har typ som en stoooor klump med mobilsmycken och det var inte så fint! Då kan man ju inte ens ha den i jackfickan liksom :P



Strapya-world är sjukt bra! Man betalar genom Paypal också så i alla fall enligt mig så känns det säkert, jag har aldrig haft några problem :D



Åh, coolt att du har flera Spongebobtröjor :D Jag hade en som jag hade gjort själv förut med sånt där stryk-på-tryck men det var nån som snodde den i tvättstugan :(



Jag köpte ett par knästrumpor från Whimsical Gifts på Ebay en gång och då fick jag adressen till deras webshop och lite rabatt också så då passade jag på att köpa den där t-shirten :P



Fasen så synd att man inte är rikare än vad man är, det är så mycket man behöver!!! :D:D:D





2009-02-19 @ 11:49:25
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag har massa converse till salu billigt i olika färger i stl 36

2009-02-20 @ 23:23:38
URL: http://honeybunnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0