WOW! Fler Kuliga Kostymer- Coming Soon!



WOW! Den här kan jag verkligen se mig själv springa runt i! Inte för att jag kollat på Power Rangers... men ni förstår säkert varför... :)


Och så har min kille den här förstås!




Ha ha ha, han är för söt med sin anka Ernie! Den där Spindelmannen klänningen är ju helt fantastisk! Den kan man ju ha till vardags! Den ska jag köpa sen! Jag är ju iof mer en Stålmannen/flickan tjej. Jag gillade Spindelmannen oxå iof tills de där hemska filmerna dök upp med dålig casting och en Mary Jane som kastar sig på varenda karl som dyker upp... ja ja.



HAHAHA man blir på så gott humör! Jag älskar kakmonstret!

Från 80stees såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0