Dålig fotodag? Foto tips!

Det är inte alla dagar ansiktet sitter riktigt på plats eller man har en bra hårdag och som man bli bra på kort...
Eller så kanske man helt enkelt inte vill att ens ansikte ska finnas till hands på internet för hela världen att se... (eller så kan man göra detta bara för att det är kul) men då har jag iallafall ett smart tips som min kille Hanky Pancake har använt till fullo i sitt senaste inlägg:



Ja då är det enkla knepet alltså ,som i exemplet ovanför, man tar en bild på nåt annat (helst nåt man tycker om eller nåt personligt) och sätter framför ansiktet och VIPS känns det mycket bättre! Se exempel i mitt tidigare inlägg!

Kommentarer
Postat av: Hanky Pancake

Hahaha! Schysst att du bloggar om min blogg! =D



Jag snodde ju knepet av dig. Grymt smart. Det var inte för att jag hade dåliga fotominer, det var för att min frisyr ser helt galen ut idag. Jag ser ut som Kurt Russel (eller kanske Kurt Olsson?) på rehab.

2009-02-23 @ 16:26:01
URL: http://hankypancake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0