I Provhytten På Gina Tricot



Igår hade jag en ovanligt lyckad provhyttstund på Gina Tricot...


Vill helst ha:


1. Rosa (retro horror motiv) med högklackade skor T-shirts 98 kr.
2. Vit Girls Just Wanna Have Fun T-shirt. Need I Say More!?
3. Gråmelerad Kjol i tjock trikå 149 kr. Snygg, varm och skön!
4. Lappade Jeans med låg midja 499 kr. Dom här var bara så snygga och sköna, förutom runt vaderna satt de lite tight.
5. Mingröna zebra tights 149 kr. Har velat ha länge!
6. Kort lätt stretchig jacka med arméknäppning 399 kr. I just love love love såna här jackor! Har sytt en nästan exakt likadan 2005 som är för liten. Jag bara letar efter såna här jackor hela tiden, så svårt att hitta nån skön! Den här var ganska skön- lite liten i storleken och konstig i axlarna dock (axelvaddar)...
7. Två olika halsband med stora pärlor, orange/guld eller neongula. Makes the outfit! Det neongula är lite väl tungt tycker jag, får ont i nacken! Bra när man dansar dock, halsbandet flyger och svänger inte lika mycket!

Vill ha:

8. Randig Tunika 149 kr (se tidigare inlägg).
9+11.Turkosa Spandex Tights med blixtlås längst ned 199 kr.Supersköna, hotta, dansanta tights! Jag har redan ett par rosa. Det enda negativa är att man inte vet när man ska använda dom riktigt, ja förutom på disco förstås....
10. Ljus Aqua Turkos Assymetrisk tunika. Väldigt skön och fin färg men jag tyckte jag såg lite väl kurvig ut på ett alldeles för avslappnat sätt och den är lite genomskinlig.
12. Aprikos Oversized top med olika fastsydda detaljer (lack, paljetter ect.).
13. Zebra mönstrad glansig stretchkjol. Skön och snygg och lite diskret när man känner för det.
14. Prickig tunika 149 kr.


Sammanfattning: Jag planerar åka till Stockholm imorn för att bland annat träffa den andra halvan av min familj och fira min pappas födelsedag. Därför så tänkte jag det kunde vara kul att köpa nåt fint att ha på sig.
Vad tycker du är finast?

Kommentarer
Postat av: Frida

fann precis din blogg! härligt uppiggande! den prickiga saken måste jag kolla in snarast.

2009-02-26 @ 18:45:43
URL: http://elevator-lady.blogspot.com/
Postat av: Hancockadoa

I see you have constructed a new collage. Your skills are complete, indeed you are powerful as the emperor has foreseen.



Svårt att välja vad som är snyggast, det mesta i collaget är schysst.

Girls Just wanna - tishan är klockren. Lapp-jeansen är jättesnygga på! Hot, hot, hot!

Jag tycker om den röd-vit-randiga tunikan också. Du verkar ju inte gilla den turkosa tunikan men den ser jättebra ut på bilden.

2009-02-26 @ 20:11:52
URL: http://hankypancake.blogg.se/
Postat av: Stina

Det där polaroidprogrammet måste jag verkligen skaffa, värsta fina coola bilderna det blir!! :D Girls just wanna have fun-tshirten är så snygg! Den har jag på mig nu :D De zebratightsen är också skitsnygga!! De där spandextightsen också, fast jag tycker de vore mycket snyggare utan dragkedjan... ^_^

2009-02-26 @ 21:39:10
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0