Jeans Tights

 BÄSTA MODE NYHETEN PÅ LÄNGE!

Det har kommit ett nytt rätt fenomen som jag gillar: JEANS TIGHTS. Det är helt enkelt tights som ser ut som jeans!
Men istället för gylf är det resår i midjan och de är väldigt stretchiga, vilket VERKLIGEN passar mig och mina ryggproblem!!! Det här låter som det skulle kunna se riktigt illa ut, men jag blev faktiskt förvånad.
Tänk dig ett par shysst tighta Cheap Monday stretch jeans...


Bik Bok var en av de första jag såg som sålde Jeans tights. Det var i somras.


På Gina Tricot nu. Jag provar stentvättade ljusa jeans tights a la 80tal.







Vila´s skyltning med jeans tights i Gävle.
Orange och uttvättat svart. Nu börjar jeanstightsen dyka upp lite varstans.







Kommentarer
Postat av: Stina

Sv: Tack! Jag gillar din blogg också :D Jag brukar använda Stargazer's Baby Pink :) Har aldrig provat Manic Panic, vet inte var man får tag i dem :S

2009-02-04 @ 19:37:58
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/
Postat av: PrettyInPink

Jag gjorde precis ett inlägg om detta!!!

2009-02-04 @ 22:49:02
URL: http://prettyinpink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0