lör-kväll



Ikväll ser jag from mot att bara chilla, blogga lite, äta massa lördagsgodis och dricka kaffe och kolla på nån bra film. Vad rekommenderar du? Jag funderar på att se Australia. Vad ska du göra ikväll?
Vad det än blir, ha det fint som snus!

*** Det bör tilläggas att hund-grannen har kommit in på en frisörskola i sthlm och nu passar på att ha väldens skränigaste fest, med den sämsta musiken där folk sjunger högt till "jag vill vara din margareta..." (hon är lite över 20 år..?!), innan hon drar imorn... Hoppas dom går ut snart... *suck*

Kommentarer
Postat av: ROXY

hehe, tack för alla underbara kommentarer :D

armbandet är tyvärr ej från hm, från ngn liten skitbuik i eskilstuna som alltid läggs ner, sen öppnar de med nytt namn, går lika dåligt då, så håller de på så, så de är alltid rea där :D

2009-02-22 @ 10:38:07
URL: http://legoliv.blogg.se/
Postat av: ROXY

och ja, personlig assistetnt i was :D imorgon börjar jag, längtar :D



btw, såg du australia? bra? :)

2009-02-22 @ 10:39:50
URL: http://legoliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0