lör- dag



Loppisen höll till på min förra praktikplats. Mycket bekanta ansikten... Jag och Teresa fikade och ville inte vara sämre än de andra och la upp våra grejjer på bordet till totala överpriser så ingen skulle kunna köpa nåt.


Kåldocka och Hello Kitty för 10 kr. Synd att jag tycker det är lite äckligt med gamla använda grejjer...
Hade ändå inte funkat eftersom de kom från ett katthem...


Kylskåsmagneter och porslinsfigurer. Underbart!



Prickiga kjolen i samma modell som den gråa leopardkjolen! Har lite storleksproblem med de här dock. Tycker de är så väldigt stora?! Matchande nyinkomna supersnygga brillor!!! Hade jag haft pengar hade jag köpt dem direkt!


HM Shop online testing igen. Oversized skjorta. Finns i olika färger.  Väldigt skön med fickor och skärp men passformen var lite som ett tält... Kanske bättre om man går ned en storlek? Annars gillar jag verkligen de här stora skjortorna man bara behöver ha ett par tights under.


Kommentarer
Postat av: teresa

åh, vårat bord ser inbjudande ut! Ser det inte ut som om jag har nåt stort vitt på näsan? eller är de bara jag som fått för mig det??

2009-02-21 @ 19:57:01
URL: http://teresagato.blogspot.com
Postat av: Emily

Ha ha ha ha!!!! va rolig du är! Jag trodde du var seriös först och gick in för att kolla på bilden hahaha! ja vårat bord rockar!!! :D

2009-02-21 @ 20:10:31
URL: http://uniquerebelism.blogg.se/
Postat av: Hanky

Loppmarknaden verkar ju ha varit helt grym. Jag gillar speciellt jul-renen (men det visste du nog). Porslinskatten var snygg också, den ser ut som ett sånt där djur från börsarna från Fred Flare. Var hela loppisen så där bra eller är det highlights?

Snygga bilder från HM oxå. Jag gillar matchningen med prickiga solbrillorna och kjolen. Tjejen på bilderna är grymt snygg. =D

2009-02-21 @ 23:06:32
URL: http://hankypancake.blogg.se/
Postat av: Stina

Coola solbrillor!! ^^ Jag håller med om det där med kjolen, de är stora i storlekarna, jag fick ta en storlek mindre än jag oftast brukar ha. Åh gud så kul med loppis! Det var länge sen jag var på nån nu, det måste jag snarast ändra på! :D

2009-02-22 @ 14:26:04
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0