Shopping hjälp!?



Det här tyckte jag rent spontant såg ut som en bra och rolig  grejj! Att låta tärningarna bestämma vad man ska ha på sig och vad man ska shoppa, då kan man som sagt skylla på dem! ;) Från Kitsch 149 kr.



Det finns olika teman
förutom shopping som: crazy, drinks, strip, dinner date, yes or no, love, russian roulette osv...
Det blir dyrt om man ska köpa alla tärningarna, så har man svårt att bestämma sig för det mesta men vill vara sparsam så funkar det nog på alla plan med yes or no- tärningarna. Fattigversionen: lappar. Rock n roll versionen: 8 ball, osv...


Kommentarer
Postat av: Stina

Sv: Den rosa leopardhoodien har jag köpt på New Yorker :D

2009-02-11 @ 18:39:47
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/
Postat av: Hanky Pancake

Vilka snygga tärningar! Jag tycker också att det skulle vara skönt att kunna skylla på tärningar. Det skulle jag behöva, speciellt i slutet av månaden.

=D

2009-02-11 @ 19:43:28
URL: http://hankypancake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0