T-shirt nyheter från Truffle Shuffle för tjejer & killar!

FAVORIT I REPRIS!

Då de flesta Care Bears t-shirtarna på Truffle Shuffle har tagit slut och ej kommer åter (discontinued) så står den här stolt kvar och viftar sin regnbågsflagga! ;) Storlekarna har precis fyllts på! Men kanske är det sista chansen, så det är nog dags att slå till snart! En t-shirt går på ca 400 kr med frakt och det tar ca 1-2 veckor men då slipper man tullavgift är ja rätt säker på... (bäst du dubbelkollar det innan du beställer massa...). Jag har iaf aldrig betalat nån tull och jag har kanske beställt ca 5 ggr därifrån. 80stees rekommenderade mig iaf att beställa därifrån när jag klagade på tullavgiften...






NYHETER:


Love smurfs. Försenad alla hjärtans dag present nån?


Bad Girls. Whip you into shape... moahahaha. ROAR.









För killar.


Top Gun. Snyggaste killtröjjorna på länge.





SNYGGASTE SMURFTRÖJJAN FÖR KILLAR!



Så jäkla snygg! Palmer och vrålåk yeaah!



No, I SAVED FERRIS BUELLER! ;D



Kommentarer
Postat av: Stina

Den översta t-shirten var hur fin som helst! Jag älskar regnbågar :D Är den där sidan dyr att beställa från? Och tar det lång tid att få hem det man beställt?

2009-02-18 @ 14:50:46
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/
Postat av: Stina

Sv: Jag hittade bilder på nätet som jag lägger efter :) Jag antar att man kan ha dem som grytunderlägg om man gör dem större! ^__^

2009-02-18 @ 15:19:11
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/
Postat av: Hanky Klay-gou

Catwoman-tishan är ju grym, "whip you into shape", haha! ;D

Så många t-shirts, så lång tid tid löning. Ack, ack, Huga-Liga!

2009-02-18 @ 16:16:32
URL: http://hankypancake.blogg.se/
Postat av: Stina

Sv: Hahah, 79 är ju nästan 80 så ^__^ Men vad knäppt att frakten tar så lång tid... England är ju inte så långt borta, borde ju typ ta tre-fyra dagar eller nåt tycker jag :P Den prickiga kjolen är nog lika skön som den med leopard, det är sånt där supermjukt mjukistyg :D

2009-02-18 @ 18:20:37
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0