Alla <3 Dag T-shirts!

Alla Hjärtans Dag närmar sig gott folk! Ja närmare bestämt den 14 februari! Dags att börja planera lite! Även om man inte har en käresta kan man ju förklara sin kärlek till sig själv (ingen plats här för jantelag inte!!!) eller till sina vänner, familj, idoler, årtionde, husdjur, mjukisdjur ect.


Den här bilden tog jag för ett tag sen och bara väntat att få använda! Close up på en plastpärla!

Själv har jag börjat spana in fina t-shirts som passar tillfället såklart!


Most wanted!


Most Wanted!










Most wanted!








Most wanted!



                                                                                   Most wanted!


Alla t-shirts (förutom I love goodies från Play.com) från 80stees.com. Muggar från truffleshuffle.com

                                                                                          Obs, rea på den här! passa på!  





                                   Den här har jag redan!









(Internt skämt ovan! jag kallar hanky pancake Butterboy när han ger mig komplimanger haha...).


Den här har jag redan! :D



Från mytrendytees.com:






Alla Hjärtans Dag T-shirts för killar:

(från 80stees.com)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0