Elektroniska Presenter!

Lite mer presenter från min 30 åriga födelsedag! Man får tydligen mer elektroniska grejjer än vanligt då haha, det är roligt tycker jag! Mera manicker, mindre kläder?!.... Som en kille öh... eller ... vuxen! Jag lägger ju mina kläder mestadels på kläder och kanske inte såna här prylar, så det var bra att jag fick lite såna grejjer i present!


Presenten från Bianca får vara med en gång till för att den lyser så fint i mörkret och när det ringer! Jag har döpt den till Star Wars såklart!


Mina nya hörlurar från Pelle. DJ hörlurar står det på förpackningen, kanske de av nån anledning står ut på sidorna från huvudet (det enda negativa..) och öronmuffarna går att vrida åt andra hållet så man kan ta emot alla önskelåtar från massan haha... 298 kr på Claes Ohlson.
Haha, få saker är så töntigt som DJ´s som tycker de är coola, men de här öronlurarna ÄR faktiskt coola med den heta 80tals designen och lagom stora bekväma muffarna som gör att man inte fryser om öronen på vintern och slipper få vaxproppar av de där små hårda elaka sakerna man sticker in i öronen... och de är lätt att ha i väskan och ta med sig.
 
Japp nu har jag lurarna, nu blir väl luren het av alla DJ uppdrag...


Eltandborste. Present från pappa. Jag har aldrig haft en eltandborste så det här var riktigt spännande! Och det är den bästa enligt pappa från apoteket. Jag har inget att jämföra med men man känner sig som man varit hos tandhygienisten efter en behandling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0