Kristen Bell Veronica Mars Elle

God Morgon!
Återigen uppväckt från min välbehövda sömn för att kolla på ett tv program, Veronica Mars. De har maraton på SVT2 varje dag sen en vecka tillbaks.


Kristen Bell- stjärna i Veronica Mars där hon är nån slags skoldetektiv. Detektiv är ett av mina drömyrken, man läste väl alla Kitty böckerna som liten! Kristen Bell är oxå grymma Elle i Heroes där hon skjuter blixtar, vilket är en av mina dröm-super-krafter. Ja ni fattar,jag gillar henne. Hon är snygg oxå. Och jag har äntligen fått tag på liknande randiga tröja från HM, väskan är oxå därifrån.






Kristen Bell- rak, påhittig, stenhård, självständig, smart i Veronica Mars. En modern Kitty Drew (eller Nancy Drew som det egentligen heter fast inte i Sverige av nån anledning...).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0