Unique Rebel Jeans Fynd!



Rosa drömjeans a la 80s. I de här ser man verkligen ut som en riktig 80s girl! Wiiiihooo! Pretty In Pink!
De var röda från början (fotrf. inuti) men har stentvättats rosa. Viker man upp byxkanten så får man som röda benvärmare nästan!


Fulsnyggt & Rockigt! Trodde adrig jag skulle sätta på mig nåt dylikt men de är faktiskt både coola och heta på!
Svart stentvätt med skinndetaljer?! Jag menar det är ju inte ens 80, utan mer början på 90, men jag antar att det är där vi är nu i modets rundgång.

Har just hämtat ut mitt paket från Caliroots.se på posten! Jag köpte först dom här dödscoola Cheap Monday stretch jeansen på Blå i Gävle men sen hittade jag dem för halva priset på Caliroots och passade på att beställa dem där istället! De är jättesköna snygga roliga och annorlunda! 400 kr för 2 jeans! Jag är mycket nöjd!!!

Tips! Caliroots kör nu med delbetalning! Men hanteras varsamt så man inte sitter där med stora räkningar varje månad...! ehrm. Fast de har ofta rea på coola streetwearkläder så det behöver inte bli så dyrt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0