I provhytten inför 30 årsdan


Gina Tricot. Nya kappan. Födelsedagspresent från mamma. Hmmm, 30 år... vad ska man ha på sig då?
Vad FÅR man ha på sig?? Inga mer neonarmband eller rosetter i håret, crazy sminkningar eller rosa hår... NOT!





Snygga detaljer.


HM. Leopard leopard leopard! Superhjälteposen.


Mogen men cool outfit?! Kan tänka mig svart rock och hatt... Synd att den där fantastiska kappan med smkoking knäppning är för trång över axlarna som så många andra kappor för den bredaxlade aka me.


Drömoutfiten till födelsedan. Smygfotning genom galler på kvällen...
Svarta spetstights, svart tyllkjol med paljetter och aprikosrosa top med grafiskt tryck!

Bik Bok. I do like det här t-shirt trycket very mucho!!! Faktum är att det påminner om en tavla/självporträtt  jag gjort så det kanske är därför... Symboliskt: Det var så jag kände mig inför 30 års dagen.


Vagabond store. Fortfarande inga vinterstövlar trots allt provande...


Vägskälet? 30 år... vilken väg ska man välja nu... Vilket håll ska man gå åt?



Däråt?
 




Ditåt?...

Supershysst efterlängtad svart (finns grå oxå) tjejhatt från HM för 98 kr! Hoppas den finns kvar nu när jag fått pengar!!!






















Mhmm... men nu vet jag! Ditåt!

(Sanningen var att jag hade hittat shyssta jeans för en gång skull, därför jag ser så nöjd ut...
).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0