Coola Emily Strange Bags!



Finns på Emily Strange.

Jag älskar den där där superhjälte Emily Strange väskan men jag brukar få så jäkla ont i axeln av den där modellen (eftersom själva väskan brukar vara tung i sig)!
Nej, tacka vet jag modellen på de andra väskorna. Jag tror min favorit är skelletväskan! Fast den med döskallen är oxå jättecool och är dessutom på rea nu (som jag redan haft med i kollage här)!

Emily Strange som märke i sig har ett rätt brokigt utbud. Vissa grejjer är helt klockrena medan vissa är för goth för mig. Men det har ändå varit ett av mina favoritmärken genom åren och jag har en del Emily Strange t-shirts. Självklart, jag är ju själv Emily Strange! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0