hm divided fall #2 mer i min smak





Ja här kommer ju lite text till oxå! :) Ibland vill jag bara publicera inläggen så fort som möjligt... vips! ... och så finslipar jagb det i efterhand, så kolla in inläggen fler gånger, det kommer alltid små överasskningar på efterkälken! :)

HM Divided släppte ytterligare en höstkollektion igår på HM SHop Online och den här gången var det mer i min smak!
De har dessutom lyckats pricka in många shyssta nyckelplagg som jag letat efter ganska länge såsom:



1. Fuskpälsen i både brunt och snökattsmönstrat. För kort dock.

2. Fuskpälsvästen. Perfekt om det är lite småruggigt och man vill känna sig som en teddybjörn! Ger outfiten en cool touch.

3. Jeansvästen. Ett måste om man gillar hårdrock som jag. Och så pimpar man den med massa coola dekaler och pins eller behåller den neutral med nån snygg mönstrad luvis under.

4. Röd
(och grå) (fusk)skinnjacka!!! :D

5. Militärjacka!!! :D

6. (Fusk) Skinnvästen som jag bloggat om tidigare!

7. Stentvättade tights!!!!!!!!!! :D:D: Som jag BLOGGAT OM TIDIGARE hahah! :D

8. Latex tights!

9. Leopardmönstrad mintgrön luvis!
Snyggt när luvan sticker upp under jackan.

10. Den Lilla Svarta. Både en tight med 90s touch, en i fuskskinn, en mönstrad, och en mer rymlig romantisk.

11. Grunge skjort klänningen. Med 90s modets comeback som man ser överallt nu så är det klart att grungen följer med vilket är en del av 90smdoet som ag faktiskt gillar. Det ser coolt och avslappnat ut.

12. Grå hatt!

13. Bolero!! Med paljetter på axlarna.

14. Armé/överste keps. Rock n roll! Guns n roses, Marilyn Manson, många rockstjärnor har använt sig av den som attribut!

15. Den rosa drömklänningen!

16. Svarta eller gråa mjukisbyxor med fickor!!! :D

17. Den röda vindjackan som jag bloggat om tidigare... :)

18. Twilight inspirerade toppar. Björn, varg, och hjort pryder de olika varianterna. Jag gillar den med vargen och hjorten.

19. Svart rosett diadem.
Se ut som Alice i Underlandet!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0