HM DIVIDED HÖST 09







Jag är lite perplex över HM´s Divided utbud till hösten. Det är plötsligt massa punkinspirerade kläder, och absolut inget dåligt med punk, men färgskalen är i mörkgrön, dassig petrol, mörklila- några av mina värsta färger som jag absolut inte passar i och som är rätt deprimerande!!! Och det hjälper kanske om man kombinerar nån av de här färgerna med nåt mer uppiggande men inte med varandra!!!  Jeeezus, vem är det som har kommit fram till den här höstkollektionen lixom!
Här ovanför har jag valt ut några plagg och grejjer som jag gillar iaf.

Jackan är 2diefor. Den påminner mmig om jackor som de alltid brukar ha i amerikanska långfilmer från 80-talet. jag har velat haft en sån länge. Synd bara att den är kort.

Väskan är oxå asbra, reglerbar rem, fickor, dragkedjor, svart- precis en sån jag letat efter!

Några jeans som verkar shyssta har oxå kommit. Annars äger jag inga HM jeans sen tidigare eftersom de inte är tillräckligt stretchiga och passformen inte stämmer för mig.

De har satsat på Cheap Monday inspirerade stentvättade stretchjeans oxå (såna som jag har redan både svarta och rosa). Men har man inte såna redan så är det en bra investering till höstgarderoben, om de är sköna dvs.

Luvisar är höstens favoritplagg för mig! Jag gillar inte den där mörkt smaragdgröna färgen  men det hjälpte att den var flammig. Jag älskar den där sportiga multifärgade luvisen fast jag trot att de är jättesmå i storlekarna tyvärr.






Kommentarer
Postat av: Stina

Jag tycker alltid att höstkläderna är tråkiga, i typ alla affärer... De är så mörka och deprimerande >_<

2009-07-23 @ 14:45:43
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/
Postat av: bitte

snyggt

2009-07-23 @ 14:58:21
URL: http://www.lovemercury.se
Postat av: anna

ja från katalogen men de finns på internet med :D ser att du har hittat en del redan :D

2009-07-24 @ 00:00:10
URL: http://inmyheels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0