Honcho Favorites!

Bloggade ju om Love Is For Suckers Junk Food t-shirten från Honcho Store tidigare. Sen inspirerade ObsessiveCuteness mig att göra en helundersökning av deras nuvarande utbud och då hittade jag massa snyggt (tyvärr kanske med tanke på den tomma plånboken), både som jag sett på andra sidor och som tagit slut i min storlek eller försvunnit helt. Det är det som är så bra med Honcho: de har både äldre försvunna t-shirts och nya t-shirts som jag inte sett på nån annan sida! Men härifrån ska man beställa om man som sagt inte hittat tröjjan billigare nån annanstans eftersom det blir dyrt från england då pundet är så starkt. En tröjja går på 360-400 kr med frakt ungefär. 
Men å andra sidan är det ju normaldyrt om man beställer t-shirts från England.





Men det här är mina största favorit:

Åååååååh, va fin den är!!! Har svårt för lila dock, den hade varit klockren i rosa, mintgrönt eller nån annan pastellig färg! Fast det där var iof en ganska fin lila....

Övrig rolig Info: Hur jag kom att beställa från Honcho Store....
På Carlings i Gävle började de sälja Junk Food t-shirts för ett par år sen fast jättedyrt 299-499 kr. Jag som beställt från internet billigt i många år fnyste och berättade för personalen lite kaxigt att det minsann var smartare att beställa från t.e.x 80stees. De hade nämligen fått in en Wonderwoman t-shirt på Carlings från Junk Food för nåt år sen som var väldigt snygg men jag tänkte att den kan jag hitta billigare på nätet instället, så småningom. Efter en tid blev jag plötsligt besatt av den där t-shirten som jag kan bli ibland och var tvungen att ha den!!! Men jag letade överallt på internet men hittade den inte!
Ok, jag får väl köpa den på Carlings då, tänkte jag och gick dit lite skamset. Fast då var den slut i min storlek. Men jag tänkte nästan trycka på mig en för liten storlek för jag var så besatt!
- Skulle inte du beställa den från internet, sa personalen till mig.
Hahaha, den förtjänade jag verkligen! ;P
Till slut så hittade jag t-shirten hos Honcho Store och den kostade lika mycket därifrån som att jag skulle köpt den från Carlings till att börja med. hahha, så kan det gå!!!! Men jag har iaf t-shirten!
Jag vet inte, känns som det finns nån läxa att lära sig av detta... Jag vet bara inte vad... ;P
Vad tror du?

Måste nästan lägga upp en bild på den omtalade t-shirten:




Kommentarer
Postat av: Stina

Hahah, kaxigt det där med Carlings :P Wonder Woman-tröjan var riktigt snygg! Och jag gillade verkligen den lila ponnytröjan :D Varför måste pundet vara så dyrt!? Jag ska iaf bokmärka den där sidan så jag inte missar nån snygg t-shirt ^^

2009-07-03 @ 11:56:12
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/
Postat av: Stina

Jepp 170 är den största storleken! I helgen blir det lite film för min del, ska se Transformers först och sedan 2:an på bio ^^ Vad ska du göra?



Jag har inte så mycket just nu i veckorna, bara lite plugg ibland... Fast nästa vecka efter tisdag och fram till lördag har jag inga planer så då skulle vi kunna ses nån dag om du vill :D

2009-07-03 @ 12:08:11
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0