Nya favoriter på 80stees!




Ödets ironi. Hade bara nån timme innan jag upptäckte denna nyhet tvättat 2 rainbow brite t-shirtar för första gången som jag beställt från 80stees. Jag har väntat med att använda dem för attt jag är osäker om jag ska byta storlek. Nu när jag inte kan  byta dem längre så får de in den här klockrena Rainbow Brite t-shirten! Ja ja, det kanske var nån mening med det... Men den här måste jag beställa sen! Snyggaste RB hitills!


Konstigt att de fått in den här nu på 80stees. Den är nämligen rätt gammal. Men jag gillar den.


Jag är inget fan av Barbie men den här tyckte jag var rolig och snygg.


OBS: Att beställa t-shirts på sommaren kan vara risky bizniz! Det är nämligen så varmt att man beställer för stora storlekar för att det ska bli svalare när man i själva verket inte kan använda såna här blandmaterial t-shirts när det är varmt i överhuvudtaget och sen när perfekta t-shirts-årstiden hösten kommer så har man oformliga t-shirts att ha på sig.
Så har det varit för mig iaf tidigare somrar. Men självfallet kan det vara snyggt med stora t-shirts och det är bra med lite olika sizes fast när det gäller just Junk Food t-shirts så sitter de oftast snyggast tajt. Tycker jag iaf. Fast det varierar ju från t-shirt till t-shirt, material, tryck, kropp osv. Det är därför det är en hel vetenskap att beställa t-shirts hahaha. :P


Kommentarer
Postat av: Stina

Åh den med Tingeling var jättefin! :D Den första också fast jag vet egentligen inget om Rainbow Brite, har bara sett henne på t-shirts. Är hon från nån serie som visats i Sverige? ^^

2009-07-10 @ 00:39:36
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0