motel dress kate- keeper?


Motel klänningen från Nelly för 599 kr- (som jag bloggat om här) en keeper eller åker den tebax? Vad tycker du?

Annars skickar jag tebax den idag. Personligen älskar jag färgerna (känns Andy Warhol), den är bekväm, sval, smickrande och skön. Det jag har att klaga övr att den är lite stor upptill och för kort nedtill (och dyr). Varför måste allting vara så jädrans kort??

Jag gillar klänningar, kjolar och shorts som slutar åtminstone på halva låret! Jag har ingen lust att visa mina trosor när jag cyklar och sitter ned eller rumpan när man böjjer sig ned. Och det är nog inte många som gillar det eller har fotomodellben att visa upp, så varför?? Men den får ju inte vara för lång heller så det blir för varmt och man ser ut som nån bibeltant.

Egentligen har jag inte råd att behålla den.
Har redan handlat massa på kontofaktura hos kreditor och jag vill inte ha mer grejjer att behöva betala av nu när jag blir urfattig inom den närmaste framtiden...

Just nu resonerar jag såhär om allting som kostar över 200 kr: Det är lika bra att vänta med att beställa/köpa för de får säkert in nånting skönare snuyggar eoch billigare på Gina Tricot typ... :P

Kommentarer
Postat av: Lilly

Tack! :) Gillar din blogg. Du är nu tillagd.

2009-07-02 @ 16:53:52
URL: http://sojealous.blogg.se/
Postat av: Stina

Vad fin den var! Fast om du inte gillar längden och den är så dyr så kanske du borde lämna tillbaka den? Kanske kommer på rea nån gång :P



Själv älskar jag korta kjolar och klänningar, brukar ha ett par hotpants eller nån liknande under så slipper man visa upp sig ^^

2009-07-02 @ 17:51:06
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/
Postat av: Stina

Du kan ju alltid kolla på Ebay också ifall den finns där! Såg att de hade rätt många nya från Motel men de blev nästan lika dyra som från Nelly, men om man hittar nån begagnad så blir det ju billigare.



Hahah, jo jag brukar också vara lite rädd för det där med snuskisar. Till exempel urringade linnen och klänningar har jag jättesvårt för att använda, jag känner mig så exponerad när jag har det o_O

2009-07-02 @ 18:12:35
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/
Postat av: GiveMeTheCandy...please

Jag älskar kortkort! Men jag brukar typ alltid ha leggings på mig och nu när de är så varmt har jag hotpants =)

2009-07-02 @ 19:52:27
URL: http://candyplease.blogg.se/
Postat av: GiveMeTheCandy...please

ps älskar gina tricot dom är bäst! :D

2009-07-02 @ 19:58:17
URL: http://candyplease.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0