GLAD MIDSOMMAR!


Inspirationsbild Forever21.

GLAD MIDSOMMAR EVERYBODY! Men vilket väder! Känns inte så somrigt! Midsommar bygger ju lixom 99 % på att det ska vara soligt och somrigt. Min kille kommer hit kl 13.00 från Stockholm och vi får se vad vi hitta på. Tydligen så har de midsommarfirande vid koloniträdgårdarna med stång och chokladhjul och logdans och hela kittet. :D
Det är ju jättemysigt där och ligger ju precis i närheten av mig så det låter ju för bra för att vara sant. När jag var där och vandra sist och tog kort fick jag faktiskt midsommar-vibbar... Midsommar kan ju faktiskt vara heeelt fantastiskt när det är bra.
Sen är det ju firande på Furuviksparken oxå, hahahah! ;P
Vi måste iaf iväg till Willysoch handla lite sista minuten sill och färsk potatis om det nu är öppet. ALLT verkar ju vara stängt idag. ÅHLENS ÄR IAF ÖPPET TILL 14.00.
Jag var uppe och diskade inatt så jag är rätt trött idag och känner mig hitills inte särskilt midsomrig. Sen har ryggen blivit sämre igen och igår fick jag känningar att ett nytt ryggskott är på G. Så i helgen kan vad som helst hända....

Vad har du för planer i midsommar??



Kommentarer
Postat av: Stina

Glad midsommar i efterskott! :P Gick ni iväg till det där firandet du skrev om? Vi stannade inne för det regnade typ hela dagen, men det gjorde inte så mycket! Åt lite sill och sånt och sen drog jag på fest :D

Så, när tycker du vi ska ses? Den här veckan, eller nästa kanske? :D

2009-06-22 @ 23:20:36
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0