LIFE`S A BEACH



Life´s a beach

Junk Food Smurfette t-shirt, Truffle Shuffle.
Bangle med ananas, runda gula örhängen, rosetthalsband, hjärthalsband, Mi Lajki.
Harajuku Lovers Ice Cream Hoodie och gulmönstrad väska, Trendystars.
Stråväskor, gul jeansjacka, grön paljettbikiniöverdel, mintgröna hårrosetter, gröna flipflops, mörkgul klänning, bruna skinnsandaler, röda prickiga bikinitrosor, turkost halsband, HM.
Gröna Cheap Monday jeans, Hawaiian Tropic produkter, gröna hanky panky trosor, gula högklackade skor, turkosa Converse, Nelly.
Randig enaxlad klänning, neongula hjärtformade solbrillor, stora fyrkantiga bruna solbrillor, Care Bears trosor, gröna shuttershades, guld örhängen, Topshop.
Gula stretchjeans, Hottopic.
Gula NIke med svettband, 3 färgade Reebok Freestyle Hi, Caliroots.
Bikiniöverdel, Stadium.
Ljusgröna Converse, jacksshoes.
I Love Smurfette myntbörs, fredflare.
Loop shopperväska, asos.
Zebra strandväska, assecorize.


Det här kollaget började med den här nya t-shirten från Truffle Shuffle som jag tycker är heeeelt fantaaaaastisk! :D
Så det är Smurfette- och strand tema såklart!



Sådär ska jag glida runt på stranden i sommar haha.... :D

Med fraktr blir det ca. 360 kr för den här gobiten.

Dyrare än från 80stees. Jag väntar nog ett litet tag och ser ifall den kommer in där, fast inte för länge eftersom det finns en chans att den här tar slut fort...


Kommentarer
Postat av: Hanna

Har länge önskat mig en smurftröja, men snålat länge - tror jag måste slå till! Underbara färger, du är verkligen duktig på kollage.



Hur går det med jobbet? Du sket i furuvik va, har du nåt annat på G? Företag var det?



Det suger ju att vara arbetslös, det är väl kul en stund (dvs på sommaren om det är fint väder) men sen känner man sig mest som en fattig ballast som ingen nytta gör. Skulle döda för ett jobb nu, jag tar vadsomhelst! :)

2009-06-09 @ 07:58:48
URL: http://www.johannagronlund.com
Postat av: Fittanfes

Åh, det blir nog till att ta fram den rosa smurfette tichan i morgon för att liva upp livet lite:)

Tack för iinspirationen. Ha en livad helg!



//Fittanfes

2009-06-12 @ 16:17:43
URL: http://fittanfes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0