Never Hide- COLORIZE!





Never Hide- Colorize! Vilken fantastisk slogan, nåt för min blogg helt klart! :D Så heter Ray Ban´s glasögonkampanj iaf.
Det är förståeligt att de hakar på Wayfarer och Clubmaster´s (som de tydligen kallar de som jag kallar Lost Boys-brillorna..) återkomst eftersom de var kungarna av dessa glasögon på 80-talet.
Jag har ju nämnt att man kanske skulle investera i ett par såna här riktiga kvalitetsbrillor.
På Halens kan man beställa vita, svarta, bruna Wayfarer och även Aviators här.
De går på 1295 kr.
Jag har ingen aning om vilken färg jag skulle välja på ett par Ray Bans: svarta, bruna eller rosa tror jag iaf.



Kommentarer
Postat av: CArmen

ehm.. Wayfarer är en RayBan-modell i original, de skapade den och har copyright på den modellen så alla andra som säljer "wayfarers" bryter rent tekniskt mot lagen när de säljer piratkopierad skit. Köp riktiga istället, det är det lätt värt! :)

2010-03-11 @ 02:09:22
Postat av: UNIQUE REBEL

Va?! va snackar du om, det är ju ökta RAY BANS inlägget handlar om??

2010-03-11 @ 09:18:03
URL: http://uniquerebelism.blogg.se/
Postat av: UNIQUE REBEL

Och äkta Wayfarers från Ray Ban fast i nnya roliga färger!!! Ehm!

2010-03-11 @ 09:18:52
URL: http://uniquerebelism.blogg.se/
Postat av: Carmen

Vad tråkig du är som raderar kommentarer. Får man inte komma med välmenande råd och fakta eller?

2010-03-11 @ 17:13:52
Postat av: Carmen

"Det är förståeligt att de hakar på Wayfarer och Clubmaster´s.."



Det hakar inte på, det är alla andra som hakar på - RayBan har ALLTID ägt copyrighten till dessa modeller.

2010-03-11 @ 17:29:56
Postat av: UNIQUE REBEL

jaha,nu förstår jag vad du menar.. ja, det var lite konstigt skrivet från min sida faktiskt. Det är självklart de som står för originalen och alla andra som hakar på! Jag har inte raderat några kommentarer?!

2010-03-11 @ 17:47:51
URL: http://uniquerebelism.blogg.se/
Postat av: Carmen

Sorry, sidan var ouppdaterad så jag såg inte att min kommentar publicerats, det var tomt.. my bad!!

2010-03-11 @ 21:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0