paparazzi


Värsta eyecandy! (och min nya bakgrundsbild) :P Lady Gaga har släppt sin paparazzi video nu som Jonas Åkerlund regisserar och Alexander Skarsgård (!) är hennes motspelare i videon... rolig konstellation... Det är xtra roligt i början av videon när lady gaga och stellan pratar svenska... Sen märks det såklart att Mr Cool Åkerlund gjort videon genom hans sedvanliga dekadens. sex rock n roll and murder... Jag undrar om det var meningen att det skulle påminna lite om Britney Spears uppgång och fall för det tänkte iaf jag på.. Videon var ganska cool men jag gillade videon Pokerface bättre- den tyckte jag var klockren!



Kommentarer
Postat av: Stina

Ooh, snygg bild! Fast det är Alexander Skarsgård i videon, Stellan är ju pappan som är gammal ^^

2009-06-07 @ 17:48:52
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0