Pocket Rocket- läppglans och man i ett!






Hahaha, läppglans med olika färger för olika typ av snubbar som blir avklädda om man vänder behållaren, precis som såna där glas, pennor och muggar som finns med avklädda tjejer (och i vssa fall killar)!!!
Jag hittade några favoriter:




Haha, såna dä kalsipper från HM har ju min kille! Och jag trot bestämt att han har rockerns från HM oxå! Hahah. :D

Jaha, det här var ju sexistiskt och kul! ;P Pocket Rocket är från det coola sminkmärket Urban Decay. Jag vet inte om det går att få tag på i Sverige men det går att beställa från Asos iaf.


Kommentarer
Postat av: Stina

Hahah vilka sjuka :P

2009-06-18 @ 12:53:51
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0