40 year old virgin

Ikväll är det 40 Year Old Virgin på TV, närmare bestämt på 6:an kl 21.00. Har du inte sett den så är det banne mig på tiden. Det är en av de roligaste filmer jag sett och jag kan se den hur många gånger som helst verkar det som. Jag ska iallafall kolla på den ikväll! Igen!



Ikväll på tv.  Vad är det för fel på att spara på sin oskuld och samlarfigurer egentligen- trots att man är 40 år?! :)
Bortser man från just det dumma budskapet och de sedvanliga sexistiska skämten/åsikterna så är det här en väldigt underhållande film.

Kommentarer
Postat av: Stina

Åh, den där filmen är rolig! Jag älskar alla filmer där Seth Rogen är med på ett hörn eller mer :P

2009-03-24 @ 19:12:51
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0