Bra & Dåligt idag hitills

Bra:
* MItt HM paket skickades snabbare än nånsin, jag kommer kunna hämta ut det ikväll efter 17.00! :D
* Det är Helg.
* Att min Reebok outfit gick vidare! Tack alla ni underbara som röstade på mig! Jag blir allldeles varm i hjärteroten!
Än är inte tävlingen avgjord men jag håller tummarna, har legat och drömt om flygande guldskor hela natten!!!
* Det är någorlunda fint i köket nu.

Dåligt:
* Igår fick jag plötsligt vansinnigt ont i axeln och det strålar ut i hela armen. Så jag kar käket smärtstillande sen dess. Har aldrig vart med om nåt liknande!!! Det är inte ens min mus-arm, utan den vänstra. Troligtvis överansträngde jag mig när jag städade köket non stop i 4 timmar och pratade i telefon samtidigt som jag skrubbade vidbrända kastruller, men för säkerhets skull borde jag kolla upp det så man inte plötsligt får en hjärtinfakt! O.O (Tydligen liknande symtom).

* Jag har missat mycket på Coaching Center den här veckan när jag varit förkyld och sjukanmält mig och friskanmält mig och blitt sjuk igen osv... och därmed kommer få mycket mindre pengar i lön... Det suger. April är den sista månaden jag får någorlunda vettigt betalt. Sen bär det av till fattighuset!!! Framtiden ser icke ljus ut mina vänner......

* För att hämta ut HM paketet måste jag betala en viss summa pengar som jag inte har råd med nu....


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag hoppas du vinner de gyllene skorna, tycker definitivt att du skulle passa i dem - outfitkortet du valde passade perfekt också :)



Sen skyller jag på dig att jag blivit lite halvruinerad.Sen du sa att de får in alla returnerade varor på HM på förmiddagarna så har jag ju köpt allt jag vela ha nu, men jag har ju fått ligga i - jag visste ju inte det förr :)



Mitt paket kommer dock aldrig, jag håller på att förgås av väntan.

2009-03-20 @ 13:24:24
URL: http://www.johannagronlund.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0