Förbättrat Åhléns!

Jag handlar ganska mycket kläder på Åhléns, speciellt bh & trosor som är bekväma och snygga tycker jag. Och designen på kläderna är oftast enkel men med snygga detaljer. Det har iof hänt ett par gånger att kläderna blivit helt sneda eller gått sönder efter tvätt, men för det mesta är jag väldigt nöjd... Så deras varor är i det stora hela shyssta, men hur är det med hemsidan och katalog?


I förra veckan fick jag hem deras nya katalog som de hade ändrat utseendet på.
Den är mindre och mycket bättre nu.
Och det behövdes/behövs förändringar. Förutom nya utseendet på katalogen så kan man äntligen se deras varor på hemsidan!!! Förut när jag skulle göra kollage med deras halsduk och vantar fick jag ta kort på dem själv i butiken.

 

Så det har blivit bättre men är fortfarande långt ifrån tipptopp.

Nu återstår också för dem att starta en ÅHLÈNS ONLINE BUTIK precis som HM där man kan handla på konto och faktura!
Kom igen kom igen kom igen!

 



Klicka på bilden för att komma till deras vårsortiment.



Tips: Det är 50 kr rabatt på alla bh:er från Closeness tlls den 25/3 (imorn).


Kommentarer
Postat av: lisette

Ta en titt på min outlet :) utökat sortiment nu när jag har lagt till massa nytt :)



Http://Lisettee.blogg/se/outlet



KRAM !

2009-03-24 @ 13:40:54
URL: http://lisettee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0