Förra veckan del 1



Nu var det ju ett tag sen det var förra veckan så mina minnen är lite luddiga.

Men uppenbarligen så
hade jag mycket rött på mig:
* Star Wars T-shirt från Whimsical Gifts, luvis JC, väska, armband och gummisnodd från HM.

Övrig klädsel:
* Rosa T-shirten med Tickled Pink från Rainbow Brite familjen, 80stees. Care Bears läppglans, Urban Outftters.
* Zebra tunika, HM Divided. Ren halsband, Kitsch.

Käkade:
* Semlor, rosa mazarinkaka, Billys nya Skyscraper pizza (jättegod och mer mättande) och Samayen Ramen´s kycklingnudlar. Jag tycker den där lilla killen på paketet är supercute och har såna där roliga asiatiska skor. Helt klart godaste och sötaste nudlarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0