Header/webdesign

Jag har äntligen lyckats fixa så att min header går ut i kanterna! :D

Headern är inte klar än btw. När jag gjorde den var det bara som ett test men så har jag blivit mer och mer fäst vid den...
Jag har lite andra planer för bloggens design dock i framtiden.
Det är så himla svårt med html koder bara! Funderar nästa på att anlita en webdesigner att hjälpa mig!
Fast samtidigt vill jag ju göra det själv!


Nu har jag iaf lagt till Cyndi Lauper och mig själv i kanterna på headern. Men det kommer mera...
Och jag har blivit väldigt väldigt sugen på att lära mig mer om Photoshop.

Som bloggare blir man ju för tusan tvingad att bli proffs på ganska många områden:

*foto
*webdesign
*skriva
*komponera reportage
*komma på ideér
*photoshop (bildredigering, kollage... ect.)

m.m.

Detta är jättebra. Det påminner om när jag frilansade i över 3 år på den lokala dagstidningen som nöjes journalist och fotograf!
Det är otroligt bra träning att blogga om man är intresserad av att arbeta på en tidning!



Hur har ni gjort med desigen på eran sida? Får ni hjälp, anlitat en webdesigner eller är ni hajj på html??

Kommentarer
Postat av: Hanky Pannkaka

Hej Söten-nöten,

jag har lite galet på jobbet just nu. Helt frukto! Sometimes it hurts to be a werewolf.

Jag ska i alla fall på lägenhetsvisning på torsdag och det känns ju grymt kul. Lite solsken i det ogenomträngliga mörkret! =D



Det blev ju jätteschysst med headern! Bra jobbat!

Puss...

/H

2009-03-16 @ 16:44:30
URL: http://hankypancake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0