I storstan

Tjossan Hejsan. Nu är jag i storstan! Många funderingar och beslut som ska tas. Sitter på hanky panky på hans jobb där vi lämnar väskorna för tillfället så vi kan dra och käka nånstans... Sen har vi inte beslutat om Grace Jones ikväll än heller och konserten börjar 19.30... rätt snart alltså. Om jag inte går kommer jag ångra mig för resten av livet men jag har varken pengar eller energi egentligen... Sen är det ju de kommande PINK och MADONNA konserterna oxå.....
När jag är här i Stockholm är det nåra saker jag planerar göra:

* Träffa andra halvan av min familj som bor här.
* Träffa Amanda och utbyta födelsedagspresenter i efterskott som vi pratat om jättejättelänge. Sen får se hur mycket som hinns och orkas med. Är ju som sagt krasslig fortfarande. Men jag åker iaf hem senaste tisdag kväll...
* Hänga med Hanky Panky och på stan förstås och gå i de butiker som inte finns i Gävle t.e.x NEW YORKER måste jag kolla in!!!



Vi funderar på att dra till Restaurang Peppar eller  nåt pastasställe och käka nu iaf. See uuuuuuuuuu!

Kommentarer
Postat av: sara

Hello Kitty tofflorna i headern köpte min kompis till mig i Thailand :)

2009-03-29 @ 11:35:45
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag ska också till Madonna, ser framemot det grymt! Vad har ni för platser? Vi fick vanliga ståplatser efter mycket om & men, men jag är nöjd. Allt annat började bli så förbannat dyrt :)

2009-03-29 @ 12:52:21
URL: http://www.johannagronlund.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0