ikväll+idag


Dirty Ha(i)rry. idag är jag precis som igår väldigt trött & har ont i magen.


Bad Medicin. Och det kan nog bara det här råda bot på...


Sunny Happy People. Solen sken.


Lucky Me! Ett till paket dök upp ovanligt fort. Det skulle tagit 4-6 dar istället tog det 2 dar.


Please Continue. Fortsättningen på Twilight! Fina böcker och ganska billigt: 99 och 69 kr. Den ena inbunden med svensk översättning, den andra på engelska i pocket.




Addicted. Glad blev jag, eftersom jag vart som besatt sen jag såg filmen i lördags.... Och så handlade jag på Hemköp och eftersom jag var så sugen handlade jag allt möjligt onödigt som punschrullar, mandelbiskvier m.m. fast jag absolut inte har råd...

Jag köpte dessutom fel: var sugen på nyponsoppa med glass & mandelbiskiver men råkade köpa saftsoppa istället, vad ska jag med det till? Älskar Tortlla chips och tänkte prova Hemköps nya med Barbeque smak men de var alldeles för starka tyvärr. Lyckat. Man ska icke handla mat hungrig och trött.

New & Blue. Nya t-shirten på mig för första gången.

* Rainbow Brite Buddy Blue T-shirt, 80stees.
* Retro Armband, Skrapan.
* Klocka, Cheapo.
* Hårspänne, linne, skärp, silver väska, HM Divided.
* Luvis, Bik Bok.
* Turkosa heartshaped örhängen, Top Shop.

That´s it so far! Nu ligger jag och läser mina nya böcker såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0