Igår Skit dag

Igår var verkligen inte en lucky me- day... Jag planerade att åka till Stockholm men kände mig så otroligt skruttig så jag sköt upp det tills idag. Ont i halsen och allmänt dålig, vilken jäva skit. Ska jag omsjukna nu eller vad är det frågan om?!?!? Så nu måste jag bestämma mig om jag ska åka eller inte trots att jag fortfarande känner mig rätt skruttig, bättre än igår iaf. Jag vet att jag skrev att jag är en Yes Woman nu, men hur funkar det om man känner sig sjuk? Ska man säga JA ändå??? Jag avskyr att inte kunna bestämma mig för saker. Och så är det ju den dyra Grace Jones konserten ikväll i Stokcholm som jag inte vill missa men inte har råd att gå på... JAG BEHÖVER VERKLIGEN KOMMA BORT!!! Var skitlängesen jag var till Stockholn nu p.g.a bristande ekonomi! Men det är onödigt att åka och göra av med pengar om man bara ska må dåligt...
Vilket fall kommer jag till Stockholm påskhelgen. Och Amanda jag har din PRESENT!



Igår:

* Hämtade jag ut HM paketet! Provade kläderna och tog kort.
* Gjorde tävlingsbidraget till senaste Reebok tävlingen.
* Bloggade.
* Åt en hel taco pizza och mådde illa.
* Åt upp glass desserten till reebok tävlingen och mådde ännu mer illa.
* Klippte luggen. Den blev för kort och ojämn- skitfult!
* Rakade benen.
* Gjorde manikyr & pedikyr. Såååå välbehövt!




Kommentarer
Postat av: Anonym

I inlägget? A, lugnt, ska kika genom alla sen igen innan jag bestämmer mig för vinnarna:)

2009-03-28 @ 12:57:43
URL: http://KarinOlofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0