Lucky Me!



Den här t-shirten från TruffleShuffle har min kille. Fin va?! :) Tyvärr hade jag inte råd/hann inte köpa tjejmodellen innan den tog slut.

BÅDE IGÅR OCH IDAG HAR DET HÄNT MIG OVANLIGT TREVLIGA SAKER:

* Igår blev jag utnämnd av ascoola shyssta humoristiska cyniska mystiska stylisterna kulturfenomen & samtidsbloggarna Fittan Fes som Dagens Blogg! :D:D:D En ny favoritblogg helt klart! De är oxå unika rebeller med mycket god smak och attityd! :D
Ni behövs!



Det är så roligt att min blogg blir uppmärksammad och uppskattad när man ändå lägger in mycket av sig själv, tid & energi på den. Thank u guys!

* Och imorse hade Karin lagt upp mig på första sidan! Tackotack! :D Det är jättekul för då är det fler som upptäcker min blogg och jag kan upptäcka nya:



* Jag trodde ju att jag fått presentkort på 200 kr från HM igår men när jag kollade närmare så var det tv till på vardera 150 kr! Så allt som allt 500 kr! För att jag är deras guldkund! Fantastiskt, jag har bara fått presentkort på max 50 kr förut!

* Fick ett ganska bra lönebesked idag vilket verkligen behövs till min gigantiska hög med räkningar.

* Min kille hade mailat mig massa nyheter från mina favvo t-shirt sidor i morse och då hade Truffleshuffle fått in den här:



EAT ME. DRINK ME. Som jag sökt hela internet efter en Alice i Underlandet t-shirt!!! Den är given! :D

* Sen ringde de mig från Furuviksparken igår där jag sökt SOMMARJOBB! Vi får se om jag blir kallad på i intervju i påsk..


.

Kommentarer
Postat av: myyy!

jaa, det får du gärna göra, blev typ kär i de små söta tröjorna hehe! =) Du är redan tillagd :D

2009-03-26 @ 13:03:34
URL: http://shakethis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0