Lyssnar på just nu

Det här är helt fantastiskt. Värsta musikfyndet! Jag är i extas!
Cyndi Lauper´s A night to Remember är en skiva som jag nästan inte alls lyssnat på tidigare förutom låtarna "I drove all night" och en av mina favoritlåtar den ganska okända "I don´t wanna be your friend". Men det är så mycket bra låtar på skivan: "Primitve" (en riktig 80tals dänga) "Like A Cat" och "Heading West" och de vackra lite lugnare "A night to remember" och "My first night without you". Hennes sång är bättre, mer lidelsefull än på nån annan skiva. De är en skiva som verkligen är passande att lyssna på efter ett break up. Lite konstigt att det här albumet inte blev lika stor succé som "She´s So Unusual" och "True Colours".

Cyndi Lauper. Bättre än nånsin.




Kommentarer
Postat av: JESSICA

cyndia är en truly inspiration=)

2009-03-07 @ 22:45:12
URL: http://jessiiiru.blogg.se/
Postat av: Stina

Tack! :D Det hoppas jag med :P Hahah, joho det är nog svårt för hur ska man få tag i såna HK-hjärtan och ätbara bilder? ^^

2009-03-09 @ 12:43:54
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/
Postat av: Stina

Ja iofs, det kan man göra! Hello Kitty är ju inte så svår att rita egentligen :D Nån gång ska jag göra en HK-tårta! HK-marshmallows har jag aldrig sett! Vart hittar du såna? Jag vill ha!! :D

Hmm... Men snart är det ju till exempel påsk så då kan du göra tårta! Åh, jag vill göra en gul HK-påsk-tårta :P

Ja, du borde lägga upp bilder på dina ponnys! Har du många? :D

2009-03-09 @ 18:28:40
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0