Mina fantastiska presenter från Amanda!!!




TACK TACK TACK Amanda för de fantastiska presenterna jag fick!!! Det är bland det finaste nån gett mig!!! Du är så himla gullig! PUSS PUSS PUSS! :D:D:D

Kakhalsbandet, Hello kitty ringen och t-shirten är från TruffleShuffle! Ljuslyktan tror jag var ifrån Indiska.
Kakhalsbandet av märket Culture Vulture är fantastiskt på alla sätt: tyngden, längden, den är helt i luktfritt gummi och kedjan är fin och lagom tjock. Den är dessutom mjuk och böjlig så det är som att ha en stressboll runt halsen!
Tyvärr så är ringen jätteliten, för barnhänder nästan och det är lite märkligt att den ser ut att vara reglerbar men det är den inte?!
Nåja, jag hittar nåt annat sätt att använda den där fina ringen på!!! :D


Kommentarer
Postat av: Stina

Åh, superfina presenter verkligen! :D



Sv: Hahah, ja det var jättekul med Hello Kitty-mannen :D Fast vi kollade inte på sminket så noga, det var rätt mycket folk där och vi var på väg till stationen för att åka hem. Jag fick ingen ballong, tror inte att de delade ut dem tyvärr :( Jag hade jättegärna velat ha en, gasballonger är ju bäst, speciellt när de har Hello Kitty på sig ^^

Aha, nu kollade jag på jackan på HM's hemsida! Den var också snygg :D Fast den hade trekvartsärm och det har jag lite svårt för, jag fryser så mycket om handlederna om jag har såna jackor eller tröjor så jag brukar undvika dem ^^

2009-03-30 @ 13:36:32
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/
Postat av: Mandy

Varsegooo!! :D

Tack själv!! I love my hoodie. <3

Men du glömde muggen, hihi.

Pusss.

2009-03-30 @ 18:06:07
URL: http://mandyzz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha asball t-shirt! =)

2009-03-30 @ 20:22:08
Postat av: Hanna

Vilka underbara presenter, jag blir avundsjuk :)

2009-03-31 @ 10:15:51
URL: http://www.johannagronlund.com
Postat av: Fantasy Girly

Nu vill jag också ha presenter... Länge leve Hello Kitty! xD

2009-04-03 @ 23:56:44
URL: http://fantasygirly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0