massa nytt på HM´s hemsida

Jag blev förvånad när jag gick in på HM Shop Online . Det var så mycket nytt. Här är ett smakprov.


Kul att Vincent Gallo poserar som modell (från bl.a. kultrullen Buffalo 66 med Cristina Ricci).
Sen kan jag inte avgöra vem den kvinnliga modellen är, om det är Claudia Schiffer eller den där snygga.... eh.


Snygg röd luvis! Ge mig vespan på köpet tack! :D


Tjuuuuuisgt! Dagens bästa shopping: att de fått in den prickiga midjehöga kjolen på shop online!
Jackan är inte att leka med heller! Säkert för liten för mig dock! =/ No Stretch is the devil...


God nyhet! Slutsåld i butikerna och efterlängtad säljs även denna på nätet nu. Men vilken färg är snyggast? hmm....






Massa vårnytt, fräscht och pastelligt! Jag gillar den första blusen och den sista klänningen!


Tropical. Det här var ju en bra idé, men ganska trista grejjer tyvärr...
Plast blandat med skrotmetall- ser smyckena ut som. Bikinitoppen verkar shysst, men är inte till salu än så länge. Jordgubbslinnet- bristfälligt.


Styleguide. Styleguiden för killar. Jag diggar club kidden såklart längst till höger.



Kommentarer
Postat av: JESSICA

tackis=) rostten är från en affär som heter deluxia=)

2009-03-05 @ 16:20:24
URL: http://jessiiiru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0