Sjukhussoppan

Jag städar köket samtidigt som jag gör den så kallade "Sjukhussoppan" eller "Bantarsoppan" (likadant recept olika versioner).
Fast jag äter den inte för att gå ned i vikt utan för att jag tycker den är god, nyttig, billig och det är en av de få soppor jag kan göra haha! Sen är det väl ett plus i kanten om man bränner lite överflödiga kalorier oxå, fast det är ingenting som jag märkt nåt av hahaha! Men ju mer man äter av den desto mer ska man gå ned i vikt... Toppen, det är en bantningkur i min melodi! :P Jag brukar halvera receptet för det får inte plats i grytan annars eller så får man ta två stora kastruller. :P
Sen har man mat så det räcker ett tag framöver, tipptopp!


Bild från Sep 2007. Bra med Bilddagboken.se. :)
Så rent det var i köket på den tiden o.O
Jomen just ja, jag hade ju precis flyttat och med andra ord inte hunnit stöka ned... :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0