på stan i stockholm

Jag är fortfarande i Huddinge i Stockholm och är otroligt trött och seg och har fortfarande ont i halsen. Hanky har åkt till jobbet för längesen. Jag har nån slags semesterledighet att ta ut fast ändå massa möten i Gävle jag måste gå på i veckan vilket är rätt värdo. Men om/när jag kommer iväg på stan i Stocdckholm idag så är det här några butiker jag vill besöka (mestadels är det ju roliga affärer som inte finns i Gävle):

she store (heidi klum tröjjan!!!)
topshop
HM (mina presentkort!!)
footlocker
american apparel
bik bok
urban outfitters
mac+hello kitty på åhléns (det ska stå en muskulös man med hello kitty huvud där inne och göra reklam!)
make up store- nytt rouge
sko uno
skrapan
monki
rio (där har de tokidoki väskor, antagligen fejk ja, och såna där fantastiska stereoväskor och Manic Panic´s galna hårfärger)

Ska försöka att inte sätta sprätt på för mkt pengar....

Det är ju kul att bara kolla och fotografera tycker jag... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0