Hett på haléns

Ännu ett blogginlägg som jag började med för över en vecka sen så tyvärr har vissa saker tagit slut nu och lagom till att jag skulle beställa...
Det som är fantastiskt är att de börjat sälja märket FAMOUS FOREVER DÄR SOM ANARS BARA GÅTT ATT BESTÄLLA FRÅN TRUFFLE SHUFFLE I STORBRITTANNIEN!!! :D Jag blev uppriktigt förvånad när jag kikade i deras webshop för de hade vissa otroliga gobitar som en ROSA CYKEL och ett märke som heter LOVE LABEL som hade mkt snyggt men billigt.


FAMOUS FOREVER. vill ha den i rosa.     BESTÄLLT, mest för att kolla storleken till en truffleshuffle-beställning.


LITTLE MISS...                                           DIRTY DANCING PYJAMAS.


BESTÄLLT!                                                  SLUTSÅLD.

BESTÄLLT.                                               SOMERBOND.    
                                
BESTÄLLT.                                                               LOVE LABEL KLÄÄNING.

LOVE LABEL bälte.

Har ju varit på jakt efter paljettconverse länge men de är omöjliga att få tag på tyvärr! Fast på Halens har dom blåa!!! Tyvärr går de bara upp i strl 40.

THERE´S NO PLACE LIKE HOME... LOVE LABEL skor.


Sumobrottardräkt för endast 299 kr! Skulle vara nåt att leka med sin partner i! :D


Har sett rosa cyklar på stan men inte fattat var folk får tag på dem. Jag behöver verkligen en ny cykel. Roligt att beställa en cykel på postorder hahaha...







Kommentarer
Postat av: ROXY

massa snyggt, och kul med sumodräkter, hehe. :>



ooh, jag vet ej, har inte sålt örhängen förut, vad låter rimligt? :> och vad skulle du vilja ha för ngt? :>

2009-05-25 @ 09:10:45
URL: http://legoliv.blogg.se/
Postat av: Stina

Aaah!! Jag vill ju ha en Cherry Coke t-shirt! Varför är den slut för :( Nu måste jag börja bevaka den där sidan ifall de får in den igen... ^^

2009-05-25 @ 14:03:04
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/
Postat av: darlene

palettconversen finns på johanssons :D

2009-05-25 @ 14:15:07
URL: http://www.f-uckit.blogspot.com/
Postat av: Stina

Såg att Cherry Coke t-shirten fanns kvar i storlek 38 men den var för dyr tyckte jag, det var synd! Fast jag håller nog med dig, jag vill hellre ha den i rosa!

2009-05-25 @ 14:32:53
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/
Postat av: moa

ah, vad kul att du bara snubblade in så att säga... jag heter moa, bor i stockholm och skriver just nu på min första roman. ehhehee känns alltid jobbigt att säga det, vet inte varför...anywho. jag fotar, spelar gitarr och jobbar i en liten prylbutik på söder (stockholm), älskar att det snart blir sommarnätter så att jag kan promenera barfota på sveavägen. yeah!



/moa

2009-05-25 @ 18:49:51
URL: http://www.hellopowwow.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0