i love freedom

All play and no work. Bild hittade på Sassys mysiga blogg, ursprungligen från The Selbys.

Bild som representerar mig och tillvaron denna söndag! Blir så sugen på att klippa håret och färga det rosa igen!

Jag är numera arbetslös igen. Jag och chefen gjorde en överenkommelse! Jag skulle bli tvungen att bli delegerad till djur-butikerna ändå och det skulle inte funka för mig så det löste sig till det bästa till slut! Självklart känns det tråkigt, jag hade sett fram mot att jobba i parken i sommar samtidigt som det gav mig mega-ångest...

Men då vet jag att jag ska söka till kiosk eller nåt till en annan gång, inte Souvenirbutik=zoo. konstigt att de inte nämnde det i annonsen.. och att hon anställde mig ändå fast hon visste att jag var allerigisk, då hade vi båda inte behövt gå igenom detta trubbel och jag hade blivit delegerad till kiosk i stället och fortfarande haft ett sommarjobb nu, men nu känns det lite för sent... Furuvikskeppet verkar ha gått för sommaren, eller...

Jagh börjar iallafall på Starta Eget kurs istället på måndag för att så småningom starta upp min internet butik. det verkar som det bästa för mig är att vara självanställd och min egen chef! Vivia la diva!

Idag är det blogging, städning, chilling, kanske stan och allmänst frihets-mys som gäller! :D
Hade fint hörrni!

<3

Men som fina Stina skrev: "Du har iaf fått träffa en apa"! :D

Kommentarer
Postat av: Stina

Åh vad synd att de inte var tydligare med det där med djuren och så... Tråkigt att det inte blev nåt jobb :S Men vad roligt med Starta eget-kurs!! Jag måste också börja forska lite mer seriöst om sånt där snart ^^

2009-05-24 @ 17:22:20
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/
Postat av: Stina

Sv: Ja det blev en väldigt rolig helg faktiskt :D Hahah, kaninmasken köpte vi på Magneten här i Uppsala som är typ som Buttericks fast mindre!



Ja det där med startkapital och så verkar svårt, ska man liksom spara ihop själv till det eller ta lån osv? :S Jag är inte heller så bra på det här med ekonomi, jag tycker ju att pengar är till för att användas så spara har aldrig varit min starka sida :P



Ja, du får ta och köpa linnet! Det var ju riktigt synd att inte den där liknande luvtröjan fanns kvar för den var så sjukt fin!

2009-05-24 @ 22:31:00
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0