SKHLM

I torsdags vallfärdade HP och jag till SKHLM- Skärholmens Centrum- "The Shopping Capital"- som de kallar sig nu. De har ju renoverat upp hela stället jättemycket. Nu ligger ju butiker som Topshop, New Yorker, Bik Bok, Footlocker och mer av allt man kan önska sig därute. Trots försöken så känns det fortfarande litegrann som en stökig förort därute och jag känner inte för att sätta mig på t-banan själv ut dit tyvärr. Fast det är mycket bättre nu än förut iof och det kanske blir bättre och bättre framöver.
Vi tog bussen dit för det gick fortast och jag hade huvvevärk och blev sen åksjuk för första gången på väldigt länge.
Sen gjorde ingen av oss särskilt lyckade inköp och Hanky blev sämre i sin förkylning. Men jag hittade iaf de regnbågsfärgade hjärtbrillorna från Topshop fast köpte de inte. Vi kom dit ganska sent oxå. Skulle vilja åka dit igen och göra en heldag av det. För det behövs om man ska kolla in alla butiker.
Sen tog vi smutsigaste t-banan nånsin in till stan för att undvika åksjuka och käkade på Pizza Hut med tidernas sämsta servitör. Inte den bästa dan och inte den sämsta heller...









På New Yorker: billiga söta t-shirts!


Skulle vilja ha ett par söta rutiga shorts till sommaren!


En grön t-shirt och jacka skulle vara nåt det! Älskar gröna kläder men har knappt några!



I LOVE CHERRIES!


Smycken på New Yorker.




Dom här brillorna på Monki är verkligen grymma! Högst på brilllistan just nu.

Gillar de här turkosa oxå. Lite mer 50s cateye.



Sjukt snygga tights på Monki- tyvärr slut i min storlek.


Matcha.


Kommentarer
Postat av: Stina

Åh, jag har aldrig varit i Skärholmen, men det låter som ett roligt shoppingställe! :D Regnbågsbrillorna var riktigt coola! ^^

2009-05-03 @ 14:29:44
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/
Postat av: Stina

Hahah, vad är det som är ofräscht med Skärholmen? :O Nästa gång jag är rik ska jag beställa från Truffle Shuffle :P

2009-05-03 @ 15:30:21
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0