sned

RYGGSKOTT. MEGA SUPER RYGGSKOTT:
har bara haft det såhär illa 2 gånger förut. Jag har ju en skitdålig rygg som doktorn sagt. NU har jag haft ont ryggen i en vecka men droppen blev när jag låg och vilade idag och råkade nysa... Då blev det kramp på ena sida och jag blev därmed sned som tornet i Pisa som jag alltid blir när det är riktig illa. Det är svårt att föreställa sig om man inte ser det själv. Men hela överkroppen lutar åt ett håll och det ser helt onormalt freakish ut.
men det som är desto jobbigare är att jag knappt kan resa mig upp ur sängen.. röra mig, ligga ned och allra minst SITTA vid datorn.
So fun times.... Sist tog det flera veckor innan jag blev någorlunda bra igen. Och sen fick jag gå på sjukgym i ett år och träna upp ryggen. Det verkar som det är dags igen nu. SÅ går det när man inte tar hand om sig själv. Så det verkar som att Starta Eget kursen inte kommer bli fullföljd... =( Först jobbet , sen kursen.
Känner mig rätt otursförföljd just nu.

=/

Kommentarer
Postat av: Hanna

Usch, stackars dig! Har inte haft det själv, men det låter hemskt! Speciellt när du har så mycket saker att göra, jag hoppas du mirakulöst kryar på dig så jag får se nåt resultat av dina företagsdrömmar - det tycker jag skulle vra spännande! :)

2009-05-29 @ 07:55:31
URL: http://www.johannagronlund.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0